Hoe kan ik met een BROMscooter van Oudedijk, Rotterdam ==> Planetenstraat, Purmerend ?

Als ik bij routeplanners ''fiets'' aanklik kom ik langs fietspaden.
En ik mag niet op elke fietspad rijden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem de routeplanner van fietsersbond. Kies daar als optie "makkelijk doorfietsen". Dat is bijna allemaal gewone weg en nauwelijks fietspad. Zie bron.

Ik heb het langsgelopen en er zijn alleen maar enkele hele korte stukjes waar alleen gefietst mag worden. Maar dan is er steeds een asfaltweggetje dichtbij.

In Amsterdam ga je achter het centraal station met de pont. Die gaat continu.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mooie tocht hoor!
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon zelf op de kaart kijken zoals vroeger! Een route uitstippelen van woonplaats naar woonplaats. Als je vervolgens hoofdwegen volgt met een normaal fietspad ernaast, kom je op elk kruispunt een anwb bord tegen die de volgende plaats aanwijst. Dat zijn die blauwe pijlen die in het midden van een kruispunt hoog boven de weg hangen. Die zijn daar speciaal voor gemaakt. Met de komst van navigatie apparatuur kijkt niemand daar meer naar, maar ze zijn er nog wel.