Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik met een BROMscooter van Oudedijk, Rotterdam ==> Planetenstraat, Purmerend ?

Als ik bij routeplanners ''fiets'' aanklik kom ik langs fietspaden.
En ik mag niet op elke fietspad rijden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
683

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Neem de routeplanner van fietsersbond. Kies daar als optie "makkelijk doorfietsen". Dat is bijna allemaal gewone weg en nauwelijks fietspad. Zie bron.

Ik heb het langsgelopen en er zijn alleen maar enkele hele korte stukjes waar alleen gefietst mag worden. Maar dan is er steeds een asfaltweggetje dichtbij.

In Amsterdam ga je achter het centraal station met de pont. Die gaat continu.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mooie tocht hoor!
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon zelf op de kaart kijken zoals vroeger! Een route uitstippelen van woonplaats naar woonplaats. Als je vervolgens hoofdwegen volgt met een normaal fietspad ernaast, kom je op elk kruispunt een anwb bord tegen die de volgende plaats aanwijst. Dat zijn die blauwe pijlen die in het midden van een kruispunt hoog boven de weg hangen. Die zijn daar speciaal voor gemaakt. Met de komst van navigatie apparatuur kijkt niemand daar meer naar, maar ze zijn er nog wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding