Welke programmas in de wasbox kan ik gebruiken om mijn scooter te wassen?

Ik wil mijn scooter graag wassen in een wasbox. Nu vroeg ik mij af welke van de 8 programma’s ik zou kunnen gebruiken en welke wellicht schadelijk zijn. (Zie foto)

Picture for question
een jaar geleden
1.9K
ronron1212
een jaar geleden
Lijkt me toch duidelijk wat er staat.
ronron1212
een jaar geleden
Je gebruikt dus 2 of 3 programmas.
JDHaas
een jaar geleden
De hogedruk kan ellende opleveren met vocht in je luchtfilter, uitlaat en electronica. Wax op remmen is ook niet fijn. Als je begrijpt wat hierboven staat snap je waarschijnlijk ook dat je prima daar je scooter kan wassen als je een beetje oppast wat je doet.

Antwoorden (1)

Welke wellicht schadelijk is?
Geen 1 uiteraard.
De enige schade die je kunt oplopen is dat je vocht in je teller krijgt en de overige electronica met de mogelijkheid dat ie niet meer wil starten.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden