Mag iemand die pech heeft met zijn scooter middels een sleepkabeltje gesleept worden door een ander scooter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha, lijkt me nogal gevaarlijk :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dat door twee ervaren scooterrijders gebeurd zie ik daar geen gevaar in!!! Je moet natuurlijk geen sleepkabel gebruiken van 5 meter lang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, ik zie het al voor me. Lijkt me niet aan te raden.
Maar misschien heeft Loek meer ervaring met scootertjes...

Antwoorden (2)

Ik heb gezocht maar ik kan geen verbod vinden. Denk wel aan de veiligheid en een kort touw (<5 meter). Ook moeten beide bestuurders een rijbewijs hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt.
Ik weet het eigenlijk niet. Je moet niet te hard rijden, dat moet je wel goed in de gaten houden. Ik heb het wel eens gedaan, ik heb met mijn scooter mijn vaders scooter meegesleept... Geen problemen gehad Ik zal dan niet harder dan 20 km gaan