Een snorfiets mag niet harder gaan dan 30 km/uur. Als die 40 km/u op de rolbank doet, rij je niet naar huis op dat ding. Confiscatie. Referentie: zie je eerdere vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Bij 40 nemen ze echt een snorscooter niet in beslag hoor. Maak er geen horrorverhaal van.
Precies 40 zou een boete zijn, de grens ligt bij 39km uur.

Overigens haalt mijn snorscooter 42-45 en is deze pas op de rollenbank geweest. Er was geen vuiltje aan de lucht, kon zonder boete weer verder rijden.
11 jaar geleden
Die is toch wel pijnlijk. Er gaat nog wel een correctie van af van 5km. Maar dit betekend nog steeds dat je snorfiets 10km te hard rijd. En daar staat wel een sanctie op. Ik weet alleen niet welke.

Je zit goed, als je snorfiets niet harder gaat dan 38 op de rollerbank.

Als je in de onderstaande bron iets naar beneden scrolt kom je de tabel tegen waar dit in staat.