Is een Sym Orbit II geschikt voor een lengte van 1.85?

En is deze sowieso geschikter dan de kymco agility "12 ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

ik heb ook een sym orbit2, vindt het een fijne scooter .ben zelfongeveer 1,80m en ik pas er goed op,hoop dat je er wat aan hebt

Toegevoegd na 2 dagen:
antwoord op je vraag,je hebt zelfs nog plaats voor een passagier,dus ruimte zat als je alleen rijdt ,onder de buddy zit ook veel ruimte,kan op bagage drager ook een koffer plaatsen en tussenin kun je een tas kwijt,groetjes willempie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op scooter-freaks.nl lees ik dat dit nogal een grote scooter is waar mensen met een lengte van 1.63m best moeite mee hebben, lijkt mij dus geen probleem met 1.85m. Maar misschien kan je ook daar eens rondvragen voor gebruikerservaringen.