Nee,Je kan hem beter eerst wat laten bewegen om olie in het systeem te krijgen en daarna pas de noodoplossing remreiniger of motorstarter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dit is niet slim bij een 2tackt. Remmenreiniger lost je olie op die toch zeker nodig is bij een 2 tackt. Probeer gewoon te starten met ( als de brommer niet zelf mengend is ) en juiste olie/benzine verhouding. Lukt dit niet controleer je carb en bougie. Anders kan je ook nog eens probeeren met start pilot of WD40.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt er ook aan hoelang de brommer heeft stil gestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat maakt niet veel uit , het is natuurlijk niet goed maar remreiniger verdwijnt van zichzelf ook heel snel .

ik gebruik remreiniger ook om te zien of de scooter valse lucht trekt dus heel veel problemen zou je er echt niet van krijgen .

Probeer idd start-pilot . mocht je echt verder niks hebben 1x deo in spuiten dan loopt hij gegarandeerd alleen niet vaker doen !!