Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik kleine krasjes van mijn scooter?

Toen ik vandaag met mijn scooter (Sym Orbit 2) naar school reed, kwam ik onderweg met de onderkant van mijn scooter tegen een heg. Resultaat: Kleine witte krasjes aan de onderzijkant van mijn scooter (zwart kunststof). Weet iemand hoe ik deze kan verwijderen? De krasjes zijn erg klein, maar toch redelijk goed zichtbaar.
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als het grijs/zwart plastic is wat ongespoten is, kan je proberen met een heteluchtpistool erop te blazen. Probeer eerst met Thinner op een oude doek of de krasjes weggaan. Probeer beide methode eerst op een onzichtbare plek.

Wat je ook kan doen, is bumpervet (een soort lotion om plastic delen weer glans te geven). Dit haalt de krasjes niet weg maar zorg ervoor dat ze niet meer opvallen.

Krasjes op plastic zijn erg lastig weg te krijgen, ik werk in de autobranche en zie dit vaker terug op plastic auto onderdelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding