Hoe hard zal een brom/snorfiets gaan als je vario ring eruit haalt? En valt dat onder opvoeren wat illegaal is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8K

Het beste antwoord

Veel harder zou deze niet gaan ,5 echte kilometers harder .
misschien dat je teller dan opeens 65 aangeeft inplaats van 55 .
enige voordeel is dat je zuiniger gaat rijden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een bromfiets zal dan ongeveer 65 km/u gaan,
Dit is dus 20km/u harder dan een bromfiets mag. Dus is de brommer opgevoerd. Dit is geen constructie snelheid waar de brommer mee wordt gekeurd binnen de nederlandse normen of europees goedkeuring krijgt.
De bekeuring zal overigens wel mee vallen want van de gelopen 65km/u gaat nog een correctie af van 8km/u op de rollerbank, dit houd in dat je dan bekeurd wordt voor.12 km/u te hard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor uw bromfiets heeft de constructeur een Europese goedkeuring gekregen. Elke wijziging doet die goedkeuring vervallen en is dus niet wettelijk.
Ik weet het is leuk als u die kan opdrijven maar het mag niet !
Big brother is watching you !