Met die lengte zou ik uitkijken naar een kleinere en lichtere scooter. Ik ben zelf 1,73 en kan op m'n LX Vespa net bij de grond met m'n tenen. Ben je 12 cm korter dan lukt dat niet meer en zou je om kunnen vallen voor een stoplicht.

Ook is een Vespa van metaal en daardoor nogal zwaar. Je moet nogal wat kracht hebben om het ding overeind te houden en op en van de standaard te zetten. Nou zeg ik niet dat je niet sterk bent, maar het is wel een punt om op te letten.

Ik zou eerder een Kymco Agility overwegen, scheelt je nog 2000 euro ook. Maar ja, dan heb je geen Vespa....
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Nee het is niet een superkleine scooter, dan moet je naar de kleine modellen van Sym kijken bijvoorbeeld. Maar een Kymco Agility is 10 kilo lichter dan een Vespa, of dat veel of weinig is kun je over twisten.
Dan ben je idd aan de te kleine kant voor een vespa je zou daarom kunnen overwegen om te gaan kijken voor een piaggio zip is een stuk kleiner en lichter