Piaggio zip 4t doet het niet meer, waar ligt dat aan?

Ik heb een orginele piaggio zip 4t. Nu heb ik 1 probleem de scooter loopt niet meer. Ik heb alles al geprobeerd. Nieuwe bogie die vonkt ook! Nieuw spruitstuk. Kleppen gesteld toen deed die het 3 dagen en nu doet die het weer niet. Ik snap er gewoon niks meer van.. iemand die mij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Plaats je probleem eens op, scooterhulp.com. Daar zijn ze behoorlijk deskundig op dat gebied.

Antwoorden (1)

Misschien de (automatische?) choke
Lekke koppakking?
Carburateur verstopt moet je ultrasoon reinigen.
Start hij misschien wel met behulp van een spuitbus remmenreiniger dan moet er wat mis zijn met de carburateur.