bestaan zo soort brommer als Honda MT5 maar dan wel in automaat?

Ik vind het hele mooie brommer die honda mt5, maar probleem is versnelling, ik wil geen versnelling. Bestaan automaat , in dat soort model?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

De MT5 is er niet als automaat. Een model dat er op lijkt en wel een automaat heeft is de Suzuki streetmagic.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet echt wat ik verwacht, maar MT5 blijft iets nog mooier dan deze merk, maar rijden met automaat dan ga ik zeker voor deze merk. Bedankt voor het antwoorden.

Andere antwoorden (1)

MT is er niet als automaat geweest maar je kunt wel een automaatblok laten monteren. Ik heb mijn blok (was een MT8, uit Duitsland) ooit kapotgereden en er tijdelijk een ander model motor onder gehad. Een beetje techneut doet dit op een zaterdagmiddag (ik dus). Waar je dan weer tegenaan loopt is de verzekering. Schakel- en automaat-brommers vallen in verschillende categorieën volgens mij.