mijn vriend zei dat herexamen voor praktijk 50 euro is? is dit waar?

nou ik was gezakt voor mijn praktijk en mijn vriend zei dat herexamen voor praktijk 50 euro is. ik heb op de site gekeken voor meer info maar kon het helaas niks vinden.
weet iemand er meer over.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ligt aan het pakket dat je hebt. In sommige pakketten is het herexamen gratis, in andere pakketten betaal je gewoon weer volle pond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je een pakket hebt, maar anders gelden gewoon de kosten die je op de site van het CBR kunt vinden. http://www.cbr.nl/1201.pp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moest het examen gewoon helemaal opnieuw betalen... Maar gelukkig 2e keer wel gehaald!