Voorwiel! achterwiel zit tegenwoordig maar met 1 bout vast en is zo eraf te halen, hoeven ze alleenmaar een nieuwe wiel te plaatsen. voorwiel zit beter vast en je kan die niet makkelijk verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

achterwiel

Toegevoegd na 2 minuten:
Je achterwiel zit nml. (meestal) op een veel moeilijkere manier vast dan het voorwiel. Ook als ze besluiten de scooter met slot en al mee te nemen is het door de motor achteraan veel zwaarder. Best dus achteraan en rond een paal of dergelijke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is bij fietsen zo. Bij de meeste scooters zit het wiel maar aan een kant "vast"
Om het aandrijfwiel, meestal het achterwiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien mogelijk een remschijfslot op het voorwiel, een kabel door het voorwiel en om het frame en een kabel door het achterwiel en om een lantaarnpaal, fietsenrek of stalen hek.

Toegevoegd na 2 minuten:
En niet te vergeten het stuurslot.