Is er al navigatie voor brommobiel (45km auto)?

Ik heb nu alles geprobeerd,maar niks werkt goed.
Ook Tomtom met max snelheid instelling,stuurt je nog steeds de autoweg op.
Ik zoek dus een navigatie waar je het bord C09 kan selecteren.
De brommobiel mag niet op het fietspad en niet op C09 verbod wegen.

een jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Bij mij werkt werkt Google Maps erg goed. Zelfs wanneer er op een provinciale weg een stuk(je) plots een *verboden voor trekkers* (C08 of C09) is gemarkeerd met het daarbij behorende bord leidt Google me om...
een jaar geleden
U zoekt een navigatiesysteem dat u eenvoudig kunt gebruiken voor uw 45km/u auto.

Helaas bestaat er nog geen volwaardige routeplanner voor voertuigen die max 45km/u rijden. De markt van gebruikers is hiervoor helaas te klein. Natuurlijk kunt u wel gebruik maken van een routeplanner en vooraf goed kijken over welke wegen hij u stuurt. Dit vergt inderdaad wel wat voorbereiding. Een handige en leuke site die veel doet met betrekking tot rijden met een brommobiel is: kronkelroutes.
https://www.kronkelroutes.nl/blog/de-anwb-routeplanner.html
een jaar geleden