Hoe kan ik goed leren voor mijn theorie am?

Ik heb het boekje al 1 x uit gehad en oefen examens gedaan.. Maar ik haal nog steeds teveel fouten. Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb het destijds een keer of zes gedaan, en uiteindelijk maar een fout gemaakt (van de 70 destijds)... vaker oefenen en verder kun je bij rijschoolhouders ook trainingen doen. Vraag ook je ouders, die weten ook veel. schrijf de regels op, waarvan je de wetten niet kunt onthouden en lees deze vaker na
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed

Andere antwoorden (3)

Na één keer doorlezen weet je nog lang niet genoeg. Je moet er echt flink induiken en het boekje meerdere malen met aandacht bestuderen. Dan zul je vanzelf merken dat het beter gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen leert op zijn eigen manier, zelf heb ik voor mijn auto theorie het boekje maar 1 keer doorgelezen en meteen geslaagd. Terwijl ik op de oefenexamens van de 20 keer misschien maar 1 keer geslaagd was. Maak je niet al te veel druk. Oefen vooral op de vragen waar je de meeste problemen mee hebt. Veel Succes met je Theorie!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oefen examens doen, en alle vragen die je fout hebt bekijken, dan de stof daarvan nog is doorlezen en dan opnieuw het examen maken. (Als je zo'n boekje hebt met 12 oefenexamens, begin gewoon weer opnieuw bij 1.)

Zelf ook geslaagd op deze manier (met maar liefst 0 fouten!) Ik had hetzelfde als jij, iedere keer met de oefenexamens tussen de 3 en 10 fouten, maar bij het echte examen ging opeens alles goed!