Heeft het verwijderen van je varioring uit je scooter invloed op je garantie?

Mijn scooter is 2 weken geleden nieuw gekocht maar ik heb nu de varioring verwijderd waardoor hij 60/65 loopt heeft dit invloed op je garantie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Helaas wel, een opgevoerde scooter/ bromfiets verliest dan zijn garantie.
Zelf heb ik dit bij aankoop door de dealer laten doen en zo wel recht op garantie.
Grote fout dus om dit zelf te doen bij een nieuwe scooter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geloof niet dat met de garantie te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi panteao, maar wat heeft dit met de vraag en antwoord te maken?
Of geeft de politie bij jullie garantie op scooters? :p
dat heeft weldegelijk invloed op je garantie .
men probeert altijd onder de kosten uit te komen en zullen de ingreep die je hebt gedaan om je scooter harder te laten lopen aangrijpen om onder de garantie uit te komen.
dat is helaas niet het enige want mocht je een ongeluk krijgen en ze constateren dat de scooter opgevoerd is dan heb je grote kans dat de verzekering niet uitkeert .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet opvoeren, alleen ontgrensen;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ontgrenzen is opvoeren daar de constructie snelheid niet meer klopt met de snelheid van het kenteken.