Hoe leer ik goed voor mijn brommer examens??

Ik heb zo'n boekje met veel examens en nog examens op mijn iPhone app , maar zijn er ook boekjes waar alleen maar info in staat ?? En waar moet ik op letten bij mijn praktijk??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou je wel aanraden om theorieboeken te kopen, want met alleen examens oefenen kom je niet ver. Ik heb twee theorieboeken van Veka-Best (degene die volgens mij ook het examen maakt) en daar heb ik dan een theorieboek van en een boek met 12 theorie-examens. Ik ben in één keer geslaagd daarmee, dus het is aan te raden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord

Andere antwoorden (1)

Het belangrijkste is dat je de situaties leert die zich voor doen, vooral niet proberen om plaatjes te herkennen die je in je examen misschien ook kan krijgen, vaak in examen krijg je andere beelden/ plaatjes te zien maar wel met dezelfde situaties.
Dus echt proberen te snappen waarom het ene voertuig voorrang heeft op een ander.
Let goed op aanwezige borden, dus leer alle borden zorgvuldig bv op

http://www.autoweetjes.com/verkeersborden.html

Je kunt bij de site die het CBR adviseert theorie boeken bestellen daar staan ook alle borden in vermeld en alles wat je moet weten.

http://www.alletheorieboeken.nl/theorie-brommer

Ook zou je een brommer theorieles kunnen nemen bij een rijschool bij je in de buurt, het is altijd fijn als je mondeling uitleg kan krijgen waarom sommige regels toegepast worden.
Ik zou zowiezo nu al, als je over straat loopt of fietst echt bewust bezig zijn met het verkeer, dus letten op situaties zoals de borden en voorrangs wegen, enz.
Daar kun je op voorhand al een hoop van opsteken.

In het examen loopt er een tijd voor elke vraag, dus niet te lang twijfelen want voor je het weet ben je al weer bij de volgende vraag.

Succes