Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe ga ik straks de weg vinden?

Ik moet straks met de brommer door breda rijden om bij mijn nieuwe school te komen. Maar de weg ken ik niet en een tomtom op m'n brommer werkt niet. Hoe ga ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
921

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

met een van je ouders de route met de auto rijden om hem te verkennen, zo zou ik het iig doen als mijn kind de weg naar school niet zou weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Via Google Maps kun je een route beschrijving laten zien van jouw huis naar je nieuwe school. Misschien kan je hier uit zien hoe je moet rijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google maps, en neem die routebeschrijving mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer via google maps een route uit te stippelen en herkenningspunten te onthouden. Je kan via google maps street view doen. En dan misschien voordat je de eerste keer naar school moet de route even een paar keer rijdenn... heen en terug...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een klein wegen plan downloaden en af-printen ofzo..?
of eerst met de auto via de gps naar u school rijden en dan de weg goed bestuderen een dag op voorrand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet wanneer straks is, maar als het niet over 5 minuten is maar pas over een aantal dagen is het misschien een idee om samen met je vader/moeder/wie dan ook de weg wel kent, de route een aantal keer te fietsen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt via google maps op je pc kijken hoe het precies rijden is. Anders kun je een route printen.
Of je gaat voordat je naar school gaat er alvast een keer naar toe om te zoeken, dan weet je de weg alvast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het straks belangrijk is om het goed te doen, ga je het nu vast oefenen.
Neem maar een kaart mee, anders kan je misschien ook nog je huis niet meer terugvinden.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Neem aan dat je pas na de vakantie naar die school hoeft. Ga eens op avontuur in deze vakantie en leer Breda kennen
(Lees meer...)
12 jaar geleden
bepaal in welke richting je school ligt ten opzichte van je vertrekpunt en wat de afstand is. Neem een kompas en rij in die richting en als je het aantal kilometers hebt afgelegd dan vraag je even aan iemand waar die school is, kan dan nooit meer ver zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding