Wat voor trailer moet ik kopen voor deze boot?

Hallo allemaal

Ik zoek voor mijn boot een geschikte trailer.

De boot is een microplus 600.

hij is 6 meter

Het gewicht weet ik zelf niet.

Mijn vraag is nu hoeveel de boot weegt en wat voor trailer ik moet aanschaften.

Al vast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Boten
1.5K

Antwoorden (1)

Als ik de boot op de foto bekijk weegt hij 650 kg of meer, dus je hebt een trailer nodig tussen de 750 en 1000kg dat betekent een geremde met een kantelinrichting en bedenk of jouw auto dit totaal gewicht mag trekken reken ruim boot plus trailer schat ik op 1050kg maar,informeer ook bij een trailer dealer