waarom start mijn buitenboort motor niet?

Help mijn buitenboort motor start niet ik heb alles nagekeken maar hij geeft alleen kleine klapjes die neigen dat de motor aan slaat

Heeft iemand tips of suggesties wat er aan dehand kan zijn hoor ik het graag

Mvg jurgen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Boten
1.1K

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je te lang de choke aan heb laten staan dan moed je zonder de choke aan een aantal keer aan het start koort trekken.

Hij kan ook te heet geworden zijn dan moed je gewoon een half uurtje wachten met opstarten.

Het kan ook zijn dat je schroef verstopt zit dan moed je deze der afhalen en schoon maken.

Als dit niet helpt zou ik even Onder de kap kijken of alles nog normaal uitziet en als dat niet zo is moed je naar een plaatselijke automomteur.