Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe hard gaat een lodestar ns 290 met 8pk mariner 4takt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Boten
6.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Indien jij zo 80 kg weegt en je passagier zo 50kg en de bodem van je rubber boot is er geschikt voor !! (Hard en sterk ) dan komt de boot in plannee ! Dus hij komt uit het water en valt weer terug enz . Ik schat zo km of 25 . Maar heb je een te slappe bodem gaat je dat niet lukken . Mogelijk met een persoon zelf wat naar voren zitten evt met verlengen gashandel of stuur op bankje zou de boot goed hard opgepompt ook in plannee kunnen geraken . Om hard te kunnen varen moet bodem en vorm daarvoor geschikt zijn . Is de maximale pk voor die boot niet zo 5pk .? Zo ja dan wordt de boot bij vol gas onrustig . Ps de snelheid gaat snel boven het maximale zonder vaar bewijs test dit op ruim water zonder dat je schade veroorzaken kan . Pas op geen vaarbewijs een dikke prent .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben 55kg en heb een harde houten planken en daaronder een v-vorm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De maximale pk is 10
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan gaat hij als een raket ik schat nog hoger dan 25 km 4 takt is in aanvang wat rustiger (gretig) maar pas op je golf slag , doe het waar het mag en ja wat al gezegd bij snel varen vaar bewijs verplicht . Ze zullen het niet als A prioriteit zien maar vaar jij snel en jij hindert mensen , vogels , en je golf slag beschadigt de kant dan ben je een klant voor waterpolitie .
Te verwachten is dat deze combinatie van boot en motor sneller kan varen dan 20 km/u, aantal persoen en of belasting spelen geen rol, en daarmee dus vaarbewijsplichtig is en geregistreerd dient te worden bij de RDW.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding