Op mijn elektrische buitenboordmotor heb ik een ijzeren pijp zitten voor een vissersboot, nu zoek ik een klem voor een rubberboot, waar koop ik die?

Ik heb staandegehouden en ik wil niet nog een keer dat mijn boot bijna in beslag word genomen dus heb ik nu een elektromotor gekocht. Alleen zit er een ijzeren pijp aan die je op je boot moet maken, dit kan alleen niet bij mijn rubberboot. Ik heb een zodiac boot.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Boten

Antwoorden (1)

Kijk eens bij brouwer, dit schijnt een specialist te zijn.
Mochten zij het niet weten dan weten ze vast nog wel een oplossing.
http://www.brouwerwatersport.nl/
Wellicht dat je mischien ééntje kunt laten vervaardigen, loop eens een constructie of klus bedrijfje binnen.