Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

binnenspiegel van de auto ligt eraf,men zegt kijk uit met kitten of lijmen want zo krijg je piekspanning in de ruit en barst tie wie heeft een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb jaren bij een Ford dealer gewerkt. Voor het bevestigen van een spiegel heeft je dealer speciale plakkertjes (waarschijnlijk lijkt die van Halfords erop). Maak je ruit goed vetvrij, maak je spiegelsteun goed vetvrij, verwarm de ruit kort voor met een fohn op de hete stand, druk de spiegel rustig aan. Druk niet te hard want dan druk je er een barst in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij Halfords hebben ze hier speciale plakstrips voor, ik neem aan dat deze geen belasting voor je ruit opleveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt even langs de garage rijden en je laten helpen kost misschien wel iets maar dan wordt het goed gedaan
(Lees meer...)
13 jaar geleden
2 jaar geleden moest de voorruit van mijn auto worden vervangen,ik heb toen ook de strips van Halfords gebruikt zoals eerder genoemd,spiegel zit nog steeds muurvast en ook de ruit is heel gebleven in kou en hitte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding