vanaf welke leeftijd is het mogenlijk je autorijbewijs te halen, 17 of 18?

er was een tijdje op het nieuws dat de leeftijd naat 17 zou gaan.
Maar nu heb ik er al een tijdje niets van gehoord...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Het was de bedoeling dat mensen vanaf 17 jaar kunnen beginnen met rijlessen vanaf 1 januari 2011. Dit is echter uitgesteld, wanneer het precies ingevoerd wordt is nog onduidelijk, men denkt rond de zomer van 2011. Op dit moment is de leeftijd waarmee men mag starten met rijlessen dus 18 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vanaf 17 kan je starten, halen is pas vanaf 18 mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Theorie op je 17e en praktijk op je 18e
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals idd hiervoor is gezegt rijlessen is nog 18 ze zijn er mee bezig maar het is inderdaad uitgesteld theorie is geloof ik wel vanaf 17,5 maar ja die is maar een jaar geldig