Wanneer krijg je een 1-tje, of 2-tje etc op je nummerbord ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
5.2K

Het beste antwoord

Bij vermissing van één of twee kentekenplaten hoeft u geen vervangend kentekenbewijs meer aan te vragen. U kunt dan bij een door de RDW erkende kentekenplaatfabrikant nieuwe kentekenplaten aanschaffen. Hierbij moet u (of iemand namens u) het originele Voertuigbewijs (deel 1A) en een geldig legitimatiebewijs laten zien.

Als er op het voertuig twee kentekenplaten zitten, dan worden er ook twee nieuwe kentekenplaten verstrekt, ook al is er maar één kentekenplaat vermist.

De kentekenplaatfabrikant perst de kentekenplaten met een verhoogde duplicaatcode. Ook registreert de kentekenplaatfabrikant dat hij nieuwe kentekenplaten afgeeft omdat de oude zijn vermist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je je kentekenpapieren bent kwijt geraakt. Of je kentekenplaten zijn gestolen o.i.d. en je vraagt nieuwe aan krijg je bij de 1e keer een 1, bij de 2e keer een 2 etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier zul je je antwoord wel vinden.
http://www.goeievraag.nl/vraag/betekent-klein-tje-boven-kenteken.7458
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd alweer een vraag die al gesteld is
als je je papieren verliest of je kenteken platen kwijt raakt