Bij het leasen van een auto, moet je zelf de brandstof kosten betalen?

een jaar geleden
in: Auto's
TurfGraver
een jaar geleden
Prive leas moet je vaak zelf betalen, zakelijk vaak niet.

Antwoorden (2)

Ja, de kosten voor brandstof zijn niet inbegrepen in het leasecontract en moet je dus zelf betalen. Als je zakelijk rijdt kun je soms een tankpas van je werkgever krijgen. Ben je zzp of rij je privé, dan moet je de kosten voor brandstof gewoon zelf betalen.
Inekez1
een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
Als je een lease wagen van de baas hebt betaal je geen benzine kosten nooit.
Ja, bij het leasen van een auto moet je zelf de brandstofkosten betalen. De leasemaatschappij zal de kosten voor het onderhoud en reparaties van de auto betalen.
10 maanden geleden