Wat zijn de reparatiekosten van een ruit?

Er zijn 3 kleine pitjes opgevuld in mijn ruit.
Wat zijn normaal de kosten hiervoor?

Toegevoegd na 2 minuten:
Autoruit natuurlijk ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (4)

ligt eraan hoe je verzekerd met, in de meeste gevallen als je WA extra verzekerd bent is dit gratis via bekende autoruit herstelbedrijven, als je alleen WA verzekerd bent hangt het af van je eigen risico
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een goede autoverzekering hebt, dan vergoeden zij die putjes en dan is het dus "gratis" voor jou.

Mocht de verzekering het niet vergoeden, dan komen de kosten rond de 85/90 Euro per put uit als je naar een schadeherstelbedrijf toe gaat. Moeten ze bij jou komen, dan komt er zo'n 20 euro bij.

http://www.carglass.nl/Reparatiekosten-voorruit.2057.0.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gratis bij carclass!

Toegevoegd na 24 seconden:
gratis bij carglass
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem eerst eens contact op met je verzekering, het nummer staat achter op je groene kaart.
Geef aan dat je raam stuk is, indien je er voor verzekerd bent krijg je een schadenummer, met dit schadenummer kan je bijvoorbeeld naar Carglass gaan. Je hoeft hier geen afspraak voor te maken. Indien je het wil laten doen bij je werk of thuis voor de deur zal je wel een afspraak moeten maken. Als je er voor verzekerd is de kans groot dat het niets kost, vraag anders even of je een eigen risico moet betalen, zodat je weet waar je aan toe bent!

Ben je er niet voor verzekerd kan het heel erg verschillen voor welke auto en welk raam er vernieuwd moet worden.
De onderdelen lijn kan ook een uitkomst bieden, betaal je gemiddeld 50 euro voor een raam.
Er zijn vele autoschade bedrijven die het raam ervoor je in kunnen zetten. Maar misschien doet Carglass dit ook wel.

Succes.

Mvg, Nick