Kan je de middenconsole van een VW-UP vastzetten met schroeven?

We hebben een armsteun bevestigd met een adapter die in de ruimte zit waar normaal een bekerhouder zit, alleen zit de midden console (als dat zo heet ) wat los het is de kap die zeg maar over de handrem zit (zie foto) kan je deze vastzetten met schroeven? of lopen hier belangrijke kabels of iets doorheen? het zou vastgezet moeten worden bij het langwerpige stuk waar de handrem doorheen komt....

Picture for question
9 maanden geleden
in: Auto's
Inekez1
9 maanden geleden
Daar zit toch alleen handrem onder (die vrij moet kunnen blijven bewegen) en verder alleen lucht? Dus nee, daar kun je niet zomaar een schroef in draaien. Er zit standaard een schroefgat onder in de bekerhouder, daar zou je een schroef in vast moeten zetten nadat de 2 haakjes aan de voorkant op hun plek zijn geklikt. Zitten die voorste haakjes niet goed, haal dan het hele ding los en zet opnieuw vast met eerst de haakjes en dan de schroef in de bekerhouder. Haakjes gebroken? Bestel dan gewoon een nieuw kapje voor om de handrem. Kost nog geen tientje.

Geef als eerste antwoord