Hoeveel moeten de automerken betalen op het autosalon?

Hoeveel moeten de automerken eigenlijk betalen om op het autosalon betalen? Of mogen ze er gratis staan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Helaas is het niet mogelijk om daar zo pasklaar een antwoord op te geven. Bij beurzen geldt dat de prijs per vierkante meter bepaald wordt, waarbij de stands die het gunstigst gelegen zijn natuurlijk het duurst zijn. In de tijd dat ik nog beurzen deed kostte een standplek in de JBH in Utrecht zo'n 12.000€ voor 100m2. 100m2 is amper aan voldoende voor 3-4 auto's schat ik zo in, dus reken mar dat de autosalon veel duurder zal zijn.