Mag je achteruit rijden met een aanhangwagen?

Wat is de antwoord op de foto

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Ja je mag achteruit rijden met een aanhanger.
Foto klopt alleen niet want waarom staan er haaientanden aan het eind van de weg als je er niet in mag rijden ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Je mag er kennelijk wel van de andere kant af rijden, dus eenrichtingsverkeer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@ Amadea: Deaal bedoeld aan de rechterkant aan het einde van de weg. Er staat ook geen vierkant bord aan de andere kant de weg die aanduidt dat het 1-richtingsverkeer is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"Foto klopt alleen niet want waarom staan er haaientanden aan het eind van de weg als je er niet in mag rijden " Het is een generieke foto, ze hebben er gewoon een verbodsbord op ge-photoshopped. Misschien stond er oorspronkelijk een blauw bord met een witte pijl, want die haaientanden links onder zijn er ook met photoshop o.i.d. ingezet, wat moet suggereren dat er tegemoet komend verkeer verwacht kan worden...