Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn auto is gestript. de verzekering staat op mijn naam, maar de auto stond tijdelijk nie op mijn naam.Ben wel diefstal verz. kan de verz. moeilijk d

mijn auto is gestript. de verzekering staat op mijn naam, maar de auto stond tijdelijk nie op mijn naam.Ben wel diefstal verz. kan de verz. moeilijk doen dat de auto niet op mijn naam stond maar de verzekering wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
855

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

In de wet staat dat een voertuig verzekerd moet zijn, maak niet uit of het kenteken op een andermans staat.
Het voertuig is verzekerd dus dit moet totaal geen problemen opleveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
auto is verzekerd en er zou dus een uitkering moeten plaatsvinden, tenzij er wat in de kleine lettertjes van de polis staat.
Men kan wel een onderzoek instellen naar de reden van het feit dat de dekking en tenaamstelling niet op een zelfde naam staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de auto niet op jouw naam staat heb je in principe geen auto (althans niet 'die' auto) Iets wat je niet in je bezit hebt, kan je mijn inziens ook niet verzekeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding