kan je autoruitreiniger winter/zomer vloeistoffen mengen?

Ik heb nu nog de helf van de blauwe / winter vloeistof en nu het warmer wordt wilde ik de roze / zomer vloeistof gebruiken is het mogelijk om de zomer vloeistof bij het restje blauw /winter vloeistof te kunnen doen ik weet namelijk niet of dit wel goed is voor me ruitensproeier.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
18.4K

Antwoorden (1)

De ruitensproeiers kunnen er wel tegen. Op zich is het verschil dat zomervloeistof niet beveiligd is tegen vorst. Je kunt ze nú gerust mengen, maar voor de winter moet je er toch voor zorgen dat je reservoir leeg is eb weer vullen met wintervloeistof.
jc54
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Of je flikkert er onverdund wintervloeistof tegen de winter er bij in.