Loont het zich eerder om in Belgie te tanken of in Duitsland?

Ongelood 95.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Voor 95 loont het zich voor mij in Duitsland het eerste, omdat ik daar woon. Daarna in Nederland. Belgie is een tank rijden weg, en loont zich niet. Voor Diesel is Nederland weer goedkoper dan Duitsland (10ct de liter, ongeveer).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In België is ongelood 95 ongeveer 6% goedkoper; in Duitsland iets van 10%
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hou wel rekening met de eventuele extra kilometers/kosten indien je langer moet rijden om bij die tankstations te komen t.o.v. de dichtsbijzijnde pomp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die MrN;

Dat hangt sterk af van hoever je van beide grenzen afwoont, hoeveel je auto verbruikt en hoe groot je tank is.