Gratis parkeerplaats in Zwolle gezocht?

Waar kan ik gratis parkeren in Zwolle? Ook graag adres.
Mijn TomTom kan niet zonder...
Of wacht.. kon ik nou niet zonder?

Toegevoegd na 9 minuten:
Zo dicht mogelijk bij het centrum. (sorry dat ik dat niet eerder zei)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt gelijk. ik ga 't even aanpassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
..waarom? ik zeg toch zo dicht mogelijk bij het centrum? niet 'in' het centrum. ik heb namelijk al flink wat handige tips gekregen;)

Het beste antwoord

Parkeren in het centrum en in de wijken rond het centrum is ook in Zwolle niet meer gratis. In de wat verder gelegen buitenwijken is het wel gratis, maar dan zit je weer meer het gedoe, dat je met de bus verder moet reizen, de stad in. Dit brengt toch weer kosten met zich mee.

Zie in een van je reacties dat je maar een uurtje hoeft te parkeren. In dat geval kun je denk ik toch het beste kiezen voor een parkeergarage, waar wel betaald moet worden. Kan dan parkeergarage Diezerpoort aanraden. Is gevestigd aan de Van Wevelinkhovenstraat 8. Beheerder, die toezicht houdt is aanwezig, is op slechts enkele minuten van het centrum gevestigd en toch liggen de tarieven nog niet heel hoog. Ook belangrijk; er is ruimte voor 625 auto's en er is altijd plek.

Bron: ben zelf bedrijfsleider van die garage geweest in mijn studententijd.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan parkeren bij het Windesheim (ongeveer halfuurtje lopen van het centrum).

Hogeschool Windesheim, straatnaam is Campus 2-6

Als dat te ver weg is, dan kun je bij het Cibap parkeren (ongeveer kwartier lopen naar het centrum)
Zwartewaterallee 10
Maar alles in de wijk van het Cibap is gratis parkeren en aardig dicht bij het centrum.

Eigenlijk alles wat niet binnen het echte centrum of station ligt is gratis parkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn broer woonde op de Strodekkerstraat in Zwolle en daar mag jij gratis parkeren zolang je wilt.

Maar het is wel een flink stuk van het centrum, dus als je daar moet zijn is een parkeergarage uiteindelijk toch goedkoper.

Hoe belangrijk is gratis parkeren voor je? Want desnoods bel ik m even op, geen probleem (ik bel toch gratis....)
paulus811