wat is het nieuwste kenteken voor een personenauto? en wanneer veranderd dat steeds?

ik heb een nieuwe auto gekocht en wil ook graag een kenteken met een vervolg letter op de letter L bijv: 11-lkj-1.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, LK zit er voor jou niet meer in, ik heb drie weken geleden een nieuwe auto gehaald en ik had al LX

Antwoorden (4)

Kijk eens op onderstaande site....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij rdw.nl is de laatst uitgegeven kenteken te zien.
exacte link niet mogelijk ivm mobiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op dit moment is het laatst uit gegeven kenteken door het RDW 41-NDF-2