Waar kan ik een autoradio vinden?

Ik heb een metallic grijze ford ka uit 2002 gekocht. Nu zit er nog een oude casette speler in. Maar ik wil graag een gewone radio/cd speler erin hebben. Waar kan ik deze vinden?

Toegevoegd na 6 uur:
Foto is de radio die er nu inzit. Daar zit dus geen frame omheen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
Utrecht
7 jaar geleden
Bij de Mediamarkt?
BCC?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb ik dan ook een speciaal type radio nodig? Want het dashboard loopt een beetje bol.

Antwoorden (1)

Je kunt iedere autoradio kopen die je wilt, mits je er ook een speciaal inbouwframe bij koopt of online besteld. Ik vond er een bij de aanbieder in de link.

Het inbouwen van de radio is niet een heel moeilijke klus. Iemand met een beetje kijk op electronica doet het in een uurtje. Als budget geen groot probleem is, kun je het geheel uitbesteden aan een inbouwcentrum
paulus811
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!
paulus811
7 jaar geleden
Als je een frame besteld moet je ook goed naar het bouwjaar van de auto kijken. Vaak veranderd een dashboard met een facelift of nieuw model van een automodel.
paulus811
7 jaar geleden
En misschien kun je het bestaande frame opnieuw gebruiken als het geen vast onderdeel van de radio is, dan ben je helemaal snel klaar.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb er even een foto bij gedaan van de radio die er nu inzit. Zit dus geen frame bij