Rondje lopen om je auto en kijken of er schade zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er is geen site of iets waar je dat kunt zien
je kunt wel goed de binnenkant van de auto bekijken als er bijvoorbeeld in de achterbak of onder de motorkap een duidelijke lijn is te zien van spuitwerk
maar vaak is het zo netjes gemaakt dat je het niet kunt zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je van plan bent een 2e hands auto te kopen,kun je hem het beste bij een onafhankelijke instantie laten nakijken. Voor een amateur is dat ondoenlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pluseen
Je kunt de RDW bellen om via kenteken op te vragen of er geregistreerde schades/ongelukken zijn.
Je kunt voor de aankoop met de verkoper naar een willekeurige garage rijden en daar de auto op een brug laten zetten. En een soort van een mini keuring laten uitvoeren, ook wel een aankoopkeuring genoemd.
OF en dit vind ik persoonlijk het beste:
Naar de RDW (op afspraak) gaan en aldaar een echte uitgebreide inspectie/ keuring uit laten voeren. Is wel kostbaar (rond € 100 euro) maar dan heb je ook garantie!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk of de carrosserie(plaatwerk) goed aansluit op elkaar. Als de lijnen van bumper en plaatwerk(bijv achterklep of spatborden) niet parallel aan elkaar lopen kan de auto een aanrijding hebben gehad(er is in ieder geval druk uitgeoefend op de bumper waardoor deze iets is ontwricht).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij repareren dagelijks auto's en worden in het systeem verwerkt bij de NAP.
Via de NAP kan je veel gegevens achterhalen van de auto.
NAP staat voor Nationale Auto Pas !

Succes !