waarmee krijg ik mijn kunstof lampen van mijn auto mee schoon?

ik heb hele vieze autolampen van kunstof maar met gewoon sop niet meer schoon te krijgen!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
2.4K

Het beste antwoord

Ha, die Mousso;

Probeer Dasty eens, een tovermiddel. Is te koop bij Zeeman of Wibra en kost bijna niets. Wel eerst de gebruiksaanwijzing lezen.

Toegevoegd na 22 seconden:
Het is Mossou, sorry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

WC papiertje met ajax er tien minuten op leggen. Zo laten inweken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spuit eens flink in in met dat blauwe ruitenschoonmaakmiddel (spuitflacon) van Albert Heijn (eigen merk)Doek erover en ruime tijd in laten werken.
Ik heb ontdekt dat dit een enorme reinigende werking heeft. Niet alleen op vensters en kunststof trouwens. Ook op textiel van meubels en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens met zo'n wit wonder sponsje, hiermee krijg ik ook altijd mijn kunstof meubels mooi schoon.
Je hoeft er alleen een klein beetje water op te doen en dat is ook handig dan hoef je niet met emmers sop te slepen.
Te koop bij de drogist maar action verkoopt ze ook.
Het zijn witte blokjes, lijkt op piepschuim.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het geen diepe krassen zijn die vol met vuil zitten , gewoon met sponsje (royaal) met tandpasta krachtig draaiend inwrijven , laten drogen en uitpoetsen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe het altijd met auto poets als ik de auto in de was zet maar als diepe krasjes hebt blijft de peots er wel in zitten. Auto poets (was) schuurt wel heel fijn en polijst het plastic. Ik moet wel zeggen ik ben wel gau te vreden. Maar probeer het maar eens uit op een klein hoekje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn je lampen vies, of dof?

Als ze vies zijn zou ik een van de bovenstaande adviezen gebruiken.

Als ze dof zijn zou je het kunnen proberen met 'Commandant'. Deze is in verschillende grofheid te krijgen. Hiermee kun je de kunststof lampen van je auto weer glanzender krijgen. Je moet wel lang polijsten om een goed resultaat te krijgen.

Als je het gaat doen zou ik het eerst op een klein stukje uit proberen. Als dit het gewenste resultaat geeft kun je doorgaan. Verder is het net als met het schuren van hout. je werkt van een grof schuurmiddel naar fijn, bijv. van commandant 3, 4, naar 5, 7.

Succes,

Robert
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bio - Claire HD66
Te krijgen in Maasbree bij ondergetekende (producent)