Je combineert verschillende elementen doe los van elkaar staan. Elektrische startmotoren werden in stappen uitgevonden/verbeterd vanaf 1896, en de norm na 1920. Maar de combinatie van sleutel om de startmotor te starten dateert uit 1949.
Aanvulling: ik vermoed dat ‘autosleutels’ om auto’s van buiten op slot te doen al voor 1949 bestonden.
Toegevoegd op 28 juni 2023 19:24: tekst
10 maanden geleden