Hoe krijg ik dit van mijn autoruiten af?

Ik heb dit geloof ik na een wasbeurt. Maar weet dit niet zeker. Het viel mij plots op dat ik dit er niet af kan halen. Ook niet met glasreiniger en met Autoglym Fast glass. Iemand een idee? Gaat om een auto van 2011

Picture for question
11 maanden geleden
in: Auto's
1.3K
VraagAntwoord66
11 maanden geleden
Zijn dat niet gewoon opgedroogde water druppels? (Evt kalkwater)
JustName
11 maanden geleden
Dan moet het er toch af te halen zijn met ruitenreiniger?
TurfGraver
11 maanden geleden
Binnenkant?
JustName
11 maanden geleden
Nee binnenkant is schoon
Vortexxx
11 maanden geleden
Ik zie dat jouw raam nog geen hitte-werende laag heeft, heb je andere middelen zoals isopropanol, ethanol al geprobeerd? Het lijkt mij niet dat het in het glas geëtst zit. Ga anders eens bij Carglass langs? Die gasten hebben duizenden ramen gezien en weten misschien wel waar dit afkomstig van is?

Geef als eerste antwoord