Maandelijkse kosten chevrolet caprice (1975-1985)?

Ik ben over twee maanden 21 en zal vanaf juli beginnen met werken waar ik maandelijks iets meer dan €800 zal verdienen. Ik zit eraan te denken om een Chevrolet Caprice te kopen voor tussen €9000 en €12000. Mijn vraag wat de maandelijkse kosten van deze auto zijn en of ik het kan veroorloven. Ik kan nergens een duidelijk bedrag vinden over deze vraag.

een jaar geleden
in: Auto's
1.7K
ronron1212
een jaar geleden
met 20.000 per jaar zal dat op jaar basis 8000 euro dat is per maand 666 euro
tinus1969
een jaar geleden
Dat is moeilijk te zeggen:
Wegenbelasting is blijkbaar niet aan de orde (youngtimer).
-Verzekeringspremie hangt af van (onder andere) je leeftijd etc maar kun je via sites als independer opvragen.
-de grote onbekende is kosten van onderhoud. Daar kun je ook geluk of pech mee hebben; verder scheelt het als je zelf handig bent en dus zelf reparaties kunt uitvoeren.
TurfGraver
een jaar geleden
- Brandstof, afhankelijk hoeveel je er mee rijdt en welk brandstof en vebruik.
tinus1969
een jaar geleden
Idd Turfgraver, en dit soort auto’s zijn niet bijzonder zuinig bij mijn weten .
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Vaak zijn zulke Amerikaanse bakken voorzien van een lpg installatie, is dat hier ook het geval?
Zo ja, dan ligt het onderhoud ook een stuk hoger, distriebutieriem moet vaker vervangen worden en olie moeten vaker ververst worden, dat ligt aan de hittegraad.
Ook kleppen stellen moet vaker gebeuren etc...

Antwoorden (1)

De maandelijkse kosten voor een Chevrolet Caprice uit de jaren 1975-1985 kunnen variëren afhankelijk van de staat van het voertuig, de kilometerstand en de onderhoudsgeschiedenis. Het is raadzaam om een ​​ervaren monteur te raadplegen om een ​​nauwkeurige schatting te krijgen van de maandelijkse kosten.
9 maanden geleden