Hoe stel je verlichting in van een audi q3 model 2017 om links te kunnen rijden?

Ga binnenkort naar Engeland. Hoe stel ik. In koplampen in voor links rijden

een jaar geleden
in: Auto's
1.6K
ronron1212
een jaar geleden
even naar de garage kan je niet zelf
Vortexxx
een jaar geleden
Die functie zit niet in Audi Q3's uit 2017 met halogeen of xenon lichten. Alleen de moderne Audi's met zogenaamde LED Arrays kunnen omschakelen naar links rijden, dus even een stickertje kopen op de boot :-)
paulus811
een jaar geleden
ANWB verkoopt die stickers ook. Het is niet verplicht om af te plakken, maar je mag het overige verkeer niet verblinden.
Vesuvius
een jaar geleden
Allen bedankt. Audi dealer zegt: navigatie weet waar je bent en stelt automatisch de lampen bij. Staat ook in de handleiding op blz 44

Geef als eerste antwoord