Garage heeft gaten geboord in mijn uitlaat,hierdoor katalysator kapot en hoge kosten. hoe pak ik dit aan?

Mijn oude garage gaf aan mijn roetfilter schoon te spuiten en hier heb ik ook voor betaald.
Ik bleef nog steeds problemen ondervinden. Mijn nieuwe garage komt er achter dat de uitlaat nooit is gedemonteerd (want de boutjes waren helemaal vastgeroest). Daarnaast komen ze er achter dat er gaten zijn geboord in mijn uitlaat. Hierdoor is mijn katalysator kapot en mijn roetfilter nog steeds vol. Gaten boren hebben ze nooit aan mij voorgesteld. Ik ben hiervan geschrokken. Aan de telefoon bevestigen ze het niet maar ze ontkennen het ook niet.
Ik moet erg hoge reperatie kosten betalen. Hoe kan ik dit aanpakken?

een jaar geleden
in: Auto's
1.5K
jc54
een jaar geleden
Terug naar je oude garage. Zij moeten de schade/onvolledige reparatie herstellen.
Inekez1
een jaar geleden
Vanaf nu schriftelijk (email kan ook) communiceren met je garage. Dan heb je dingen zwart op wit. Niet laten repareren door je nieuwe garage! Daarmee vervalt je recht op herstel door de oude garage. Die moet (hoe oneerlijk ook) eerst de kans krijgen om het zelf goed op te lossen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Ik ben bang dat dit een lastig verhaal wordt. Jij bent de moet met bewijzen komen dat de garage dit gedaan heeft en niet een ander.

Geef als eerste antwoord