Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een kras verwijderen van je kunstof waterkast van je auto?

heb al bumperspray gebruikt, of een ander poetsmiddel in de kleur maar werkt nog niet echt. schijnt wel een soort lakpen te zijn die kunststof kan behandelen maar weet niet waar je die kan kopen

Picture for question
een jaar geleden
in: Auto's
665
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Het klinkt misschien raar maar ik heb op mijn bumper een schaafplek gehad van iemand anders en heb ik met een creme brulee brandertje even verwarmd en met mijn vinger er overheen gewreven, je ziet er bijna niets meer van.
Let wel, niet de volle laag vuur geven maar van afstand en voldoende heen en weer bewegen...
soundstorm
een jaar geleden
is idd een waardevolle tip. wat is een creme brulee brandertje wat voor afstand moet je hanteren? en zou het ook met een fohn kunnen? u spreekt dan over een zwarte bumper en het materiaal is het zelfde als dat van een waterkast
maar wat u zegt zit wel wat in. maar moet wel zorgvuldig te werk gaan want het middel moet niet erger zijn als de kwaal. ik hoor het graag. mvg
soundstorm
een jaar geleden
zou je het ook kunnen doen met een onkruid brander ? die heb ik wel
soundstorm
een jaar geleden
en wat voor afstand moet je hanteren en hoelang zonder dat het erger word? graag info alvast bedankt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding