Is er een instantie waar ik met klachten over auto dealers te recht kan?

Ik heb start probleem met mijn auto, tot 3 keer aan toe naar de dealer geweest, maar helaas is de klacht nog steeds

Weet jij het antwoord?

/2500

je kunt altijd terecht bij de consumentenbond, verder zijn de meeste dealers aangesloten bij een bond, daar zou je heen kunnen gaan, deze is niet voor alle dealers het zelfde. maar ze hebben vaak wel een stikker op hun deur. ook kan een brief schijven naar het hoofdkantoor helpen! succes!

Als je de klacht niet met je dealer kunt oplossen, is de eerstvolgende stap: contact opnemen met de importeur. Indien het een klacht met betrekking tot de garantie betreft, kun je contact opnemen met de Bovag, indien je garage bij die organisatie is aangesloten.

Bovag, importeur. Consumentenorganisatie's

Wat zegt je dealer met betrekking tot jouw klacht? Ik zou hem eerst de mogelijkheid geven om het op te lossen. Kom je er met hem niet uit kun je altijd nog een klacht indienen of je auto voor een second-opinion naar een andere garage brengen. Robert

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100