Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een instantie waar ik met klachten over auto dealers te recht kan?

Ik heb start probleem met mijn auto, tot 3 keer aan toe naar de dealer geweest, maar helaas is de klacht nog steeds

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aha, en een klacht over de dealer zorgt ervoor dat de auto weer start...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor probleem heb je (en wat voor auto)? Misschien is het iets heel kleins..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

je kunt altijd terecht bij de consumentenbond, verder zijn de meeste dealers aangesloten bij een bond, daar zou je heen kunnen gaan, deze is niet voor alle dealers het zelfde. maar ze hebben vaak wel een stikker op hun deur. ook kan een brief schijven naar het hoofdkantoor helpen!

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de klacht niet met je dealer kunt oplossen, is de eerstvolgende stap: contact opnemen met de importeur.

Indien het een klacht met betrekking tot de garantie betreft, kun je contact opnemen met de Bovag, indien je garage bij die organisatie is aangesloten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovag, importeur. Consumentenorganisatie's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zegt je dealer met betrekking tot jouw klacht?
Ik zou hem eerst de mogelijkheid geven om het op te lossen. Kom je er met hem niet uit kun je altijd nog een klacht indienen of je auto voor een second-opinion naar een andere garage brengen.

Robert
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding