Hoe komt een auto aan een dergelijk hoge kilometerstand (767141)?

Hoe komt een auto aan een dergelijk hoge kilometerstand?

Picture for question
2 jaar geleden
in: Auto's
1.4K
jc54
2 jaar geleden
Om wat voor auto gaat het? Bedrijfswagens kunnen veel kilometers maken. Personenauto's die bedrijfsmatig ingezet worden (zakenauto's) ook.
tinus1969
2 jaar geleden
Welk merk en type?
MrBart
2 jaar geleden
Het gaat om een Volvo, personenauto.

Het beste antwoord

Door 13 jaar dagelijks ~81 km naar je werk, en ~81 km terug te rijden.

2021-2008=13 jaar
767.141km / 13jaar = 59.010 km per jaar
59.010/365,25=161,56 km
161,56/2 =80,8 km
===
Bedenk me nu dat dat ook de weekenden en vakanties zijn, maar dan kom je als je 200 dagen neemt, op 147,5 km per dag op en 147,5km per dag neer.
Maar goed, met een afstand van 120km of meer naar je werk, + privéritten en zelfs wellicht een vakantie naar Zuid-Europa kom je daar dus wel aan.
===

Met dank aan KeesWim
"Het kan natuurlijk woon-werk verkeer zijn, maar mij lijkt het waarschijnlijker dat het gaat om een vertegenwoordiger, die dagelijks meerdere klanten bezoekt."
Toegevoegd op 08 november 2021 14:01: tekst
2 jaar geleden
LeonardN
2 jaar geleden
@KeesWim Inderdaad ook een goed mogelijkheid, waar ik zelf ook al aan had zitten denken, ik zal hem even toevoegen

Andere antwoorden (1)

Degelijk fabrikaat, veel rijden, goed onderhoud.