Voor een Ford Ka+ hoe de dim en koplichten doen branden met uitgeschakelde motor?

Ford KA+ met start stop systeem Tijdens de keuring moet de motor uitstaan en ik weet niet hoe de dim en koplampen doen branden

2 jaar geleden
in: Auto's
1.4K
Inekez1
2 jaar geleden
Wat de keuring betreft is het inderdaad de taak van de keurmeester om de verlichting aan en uit te zetten. Het gaat er niet alleen om dat hij kan controleren of het brandt, maar ook of alle knopjes correct werken. Los daarvan is het wel handig dat je als gebruiker van een auto zelf ook weet hoe je de verlichting moet bedienen!

Antwoorden (1)

Contact inschakelen en verlichting aan zetten.
Als de auto een startknop heeft (dus niet de sleutel) dan start je normaal gesproken door de startknop en de koppeling gelijktijdig in te drukken. Contact aan zetten doe je door de startknop zonder koppeling in te drukken.
Toegevoegd op 10 mei 2021 14:34: tekst
jc54