Welke auto lijkt op een kruising tussen een Peugot Partner en een Dacia Logan?

Ik reed laatst op de snelweg en zag een type auto dat ik nog niet eerder had gezien. Het type ben ik inmiddels weer vergeten, wat me wel bij stond was dat de naam leek op de Touran (die van Volkswagen) en dat het model wat weg had van een kruising tussen een Peugot Partner (maar niet de beselwagen variant, maar de familie-variant) en een Dacia Logan. Weet iemand wellicht welk merk en type auto ik gezien heb.
Als ik het me goed herinner, had de auto een Duits kenteken. Kan misschien aanvullende info zijn.

Als er aanvullende info nodig is, laat het me weten.
-------------------------------------------
Peugot Partner:
https://www.peugeot.nl/showroom/partner/tepee/electric/techniek/

Dacia Logan:
https://www.originalcarparts.nl/dacia-logan-mcv-2013-bodykit-7711425851

4 jaar geleden
in: Auto's
6.2K
Antoni
4 jaar geleden
Misschien kan je een afbeelding van de automodellen die je noemt bij je vraag plaatsen. Dan kan je ook meteen de best gelijkende foto's kiezen. De modellen hebben nogal wat veranderingen ondergaan in de loop van de jaren, dus het is mogelijk dat jij een ander beeld voor ogen hebt dan de andere gebruikers op deze website.
Thecis
4 jaar geleden
@Antoni,
Toegevoegd!
paulus811
4 jaar geleden
Het zijn beiden vrij alledaagse verschijningen. Was er een specifiek kenmerk aan de auto waar je de auto aan herkent?
Thecis
4 jaar geleden
@paulus211
Ja, het type leek in naam op de Touran. Ik dacht namelijk nog dat als ik zou vragen welk merk het was, dat iemand zou zeggen, "was het niet gewoon een touran?". Die ja, er is iets specifieks.
Het was een wat langere auto, vandaar de verwijzing naar de Dacia Logan.

Het beste antwoord

Ik denk dat het de Ford Tourneo MPV versie is.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Thecis
4 jaar geleden
Dat is m inderdaad. Hartelijk dank!
Antoni
4 jaar geleden
Goed gevonden! +1!

Andere antwoorden (1)

Fiat Qubo zal het geweest kunnen zijn.
4 jaar geleden
Thecis
4 jaar geleden
Helaas, is het niet. De auto die ik zag was langer. Qubo vind ik zelf ook niet lijken op Touran o.i.d.
Thecis
4 jaar geleden
Ben altijd benieuwd naar zo'n min. Hier is tenminste iemand die met de goede intenties een antwoord geeft. Bij dit soort vragen vind ik een verkeerd antwoord nog geen min waard...