Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke dag van de werkweek heb je de meeste kans op file en welke op de minste kans op file

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
56.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

vlgs managers online op woensdag grootste kans op files

Toegevoegd na 1 minuut:
Elke woensdag zijn in de ochtendspits rond kwart over acht ruim twee miljoen Nederlanders tegelijkertijd onderweg. Daarmee is woensdagochtend het drukste moment.

gegevens van 2003 maar lijkt nog niet veranderd te zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het idee dat het dinsdag en donderdag het het drukst is en op vrijdag het rustigs (in mijn regio dan).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is op donderdag in de avondspits dat het het drukste is en op woensdag zowel in de ochtend als de middag het rustigste is.

Maar goed, dat is mijn ervaring en met 60000 per jaar zit ik niet zoveel op de weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de maandagochtend, dinsdagochtend en donderdag ochten en avond heb ik het meest last van het feit dat ik te laat kom voor afspraken. Oplossing voor mij is dat ik nu zoveel mogelijk de donderdag als thuiswerk dag inregel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, vrijdagochtend is de kans voor mij het minst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk op dinsdag de meeste
en op zaterdag de minste
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier in de streek heb je de meeste kans op vrijdag, dat is de wisseldag van veel vakantie parken. Daarna komt maandag, ook een wisseldag en het minst op woensdag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn eigen beleving sta ik het meest stil op maandag, dinsdag en donderdag.
Vrijdag rijdt het eigenlijk altijd goed door en woensdag meestal ook.

Uiteraard is dit ook nog even afhankelijk van het weer. Als de regen met bakken uit de lucht komt, dan maakt het niet uit welke dag het is, dan sta ik eigenlijk altijd wel enige tijd stil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dinsdag is het het drukst, vrijdagochtend het rustigst. de avondspits begint vrijdag juist weer extreem vroeg. vaak al rond het middaguur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik rijd op ma,di,do,vr en zo vv amsterdam - barendrecht en voor mij zijn de maandag- en vrijdagochtend het rustigst en de vrijdagmiddag altijd druk. Natuurlijk is de hele situatie altijd afhankelijk van ongelukken en/of wegwerkzaamheden, maar los van dat alles is vrijdagmiddag altijd een ramp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt ervan af waar je woont waar je werkt hoe laat je weg gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn eigen ervaring is dat het op maandag, dinsdag en donderdag het drukst is. Woensdag lijkt het altijd een stuk rustiger, wellicht omdat er dan veel mensen thuis blijven voor hun kinderen. En vrijdag is natuurlijk een favoriete vrije dag van de week.

Maargoed, zoiets kan per regio natuurlijk erg verschillen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding