Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stel je wordt geflitst door een flitspaal (snelheidsovertreding), kan je dan de foto weer terug zien via een website? hoe en vanaf wanneer?

Kan je ook zelf terug je flitsfoto van je voertuig terug bekijken, en zo ja hoe en vanaf wanneer is het online?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Online terugzien kan volgens mij (nog) niet. Je kan de foto wel opvragen door een beroep te doen op de wet. Op onderstaande link kan je er alles over lezen.

Klik op die site bovenin op juridisch !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ha, die Pundor;

Volgens mij is de KLPD Noord-Holland Noord sinds enkele weken bij wijze van proef met zo'n project bezig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat waren ze van plan, ook met alle stukken die je op kan vragen van de ijking etc. Maar hier zat een fout in waardoor je gemakkelijk ook de foto's van andere kon zien en toen hebben ze de site uit de lucht gehaald.

Dat was naar aanleiding van die link die ik hiervoor poste van flitsservice.nl. Door alle infor op te vragen heb je grote kans dat er een vormfout ontstaat waardoor je niet hoeft te betalen. Daarom was die site ontwikkeld, kijk dus even op flitsservice.nl en dan kan je vast wel wat vinden waar je wat mee kan. Ik zou het iig gewoon proberen als ik jou was. Alles opvragen, al ie het maar dat je een foto van je eigen auto hebt :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding